Vad vill du bli när du blir stor?

Jag har nog tidigare berättat om att jag ska satsa på att bli Ambulanssjukvårdare. Men jag har faktiskt också en sån där tanke som alla har.. om-jag-fick-ha-de-yrket-jag-vill-tanken skulle jag vilja kalla den (?). Alltså om jag fick ha vilket yrke som helst så skulle jag vilja vara fotograf.. som gör dom där riktigt stora fotografjobben, men det är något som funnits i bakhuvudet länge men som man aldrig riktigt satsat på.
Hur jag kom in på detta va helt enkelt att jag läste en artikel i Café om en fotograf som heter Russell James, så jag sökte på hans namn och hittade hans hemsida. Efter att ha hamnat i hypnos (nästan) på hans hemsida och bilder så vill jag inget annat än att bli fotograf haha, så jag måste bara säga att gå in på länken och kolla igenom bilderna.. cool snubbe och riktigt grymma bilder. Jag vill bli som han när jag blir stor hahaha!

Kanske investera en kamera efter sommarjobbet haha?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

tycker också anna skulle vunnit. men bara inte jarmo vann så vart jag nöjd ;D

2009-05-31 @ 20:26:25
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0