It's Friday I'm in love

Oohh äntligen är det Fredag.. fast de är ju långledigt nu så alla dagar är som Fredagar haha. Vaknade och upptäckte att jag va själv i huset (de är inte ofta som de händer, därför är det värt att ta upp i bloggen haha) så jag körde musik på högsta volym men fick ändå ta mig i kragen tillslut och göra dagens arbete.. städa. Det finns ju egentligen inte så mycket annat att göra när de är sånt här pissväder.. fast jag ska inte klaga eller vara överraskad eftersom jag har varit medveten om att det skulle regna idag. Men ändå öppnade jag ena fönstret när jag dammsög så inte jag skulle dö av syrebrist och tillbaka fick jag 2 liter regnvatten i rummet.. tack så mycket.
Nää men nu ska jag nog tro det eller ej hoppa på träningscykeln och trampa där en stund.. men jag ska göra det lite roligare så jag ska släpa in den i mitt rum och kolla på TV samtidigt haha. De finns nog inte så mycket att titta på vid den här tiden.. mest dåliga B program men jag gör de ändå. Shit va det här kommer kännas Amerikanskt haha...

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0