Vad har jag gjort?

Vad? Vad har jag gjort för att förtjäna dessa konstiga morgonar?
Har inte haft någon lugn morgon på ett bra tag, missar antingen bussen (jag vet.. mitt fel) eller så vaknar jag plågsamt av folk som kör mopeder utanför mitt fönster eller av grannen som bestämt sig för att börja bygga ut sitt hus klockan 07:00 en Lördagmorgon. Men de här, de här slår fanimej allt.. jag vaknade perfekt och käkade frukost lugnt framför TV:n.
Helt plötsligt så går en yr gubbe förbi mitt fönster.. först trodde jag han tog en genväg över min trädgård (även om det inte är särskilt okej). Men jag gick till köket för att se vad han egentligen tog vägen och helt plötsligt så kollade han runt hörnet på mitt hus och vände.. då kunde jag inte låta bli och skratta för då kom jag på att han gick runt mitt hus för att hitta dörren hahaha! Sen knackade han på och jag öppnade, fattade inte rikigt vad han ville.. förens han började prata, då insåg jag de här var Jehovas vittnen som knacka på dörren haha.
Han pratade om Gud och om jag funderade mycket över min tro.. så började han snacka om att det var dags att tänka på det, speciellt nu när det är så grönt och fint. Som om det är Gud som gör det, de är ju naturvetenskap på höög nivå.. men jag vill inte säga det haha! Så efter att ha fått höra 5 minuters snack om att jag ska tro på Gud så sa jag hejdå och tog emot ett informationsblad.
Så jag frågar vad? Vad har jag gjort för att förtjäna dessa konstiga morgonar?
Men jag blir inte förbannad.. jag skrattar bara mest åt det, förutom åt moppedisterna och utbyggarna haha!

 Eller.. det kanske är mitt kall?

..nää jag tror inte det!

Men det är inte så att jag hatar allt som har med Gud och göra.. människor får vara religiösa om dom vill och dom får tro på vad dom vill men det är helt enkelt inte min grej att vara religiös.. bara så ni vet!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0