Today's word: Sh*tm*therf*ck*rf*cksh*t!

Efter jag skrev de senaste inlägget så vet jag inte vad som hände.. men helt plötsligt så hade jag en jävla otur. Först tappade jag min klocka som jag fick på studenten så glaset sprack.. men de ska lagas och fixas så de är inga problem. Men sen så skulle jag ta bussen och hade en sån där SMS biljett.. klev på bussen och visade biljetten. Helt plötsligt så hör jag busschaffören säga: Men den här biljetten gäller inte här, utan de är bara tätorterna.
Nähä vad gäller här ute i "bushen" då? De fanns ju inte direkt något annat alternativ.. bor jag i samhället som gud glömde eller rättare sagt bor jag i samhället Västtrafik glömde.. eller vad är felet? För i såna fall så kan dom ju förklara hur vi som bor här (ca 2000 personer) ska ta oss härifrån om vi varken har ett busskort eller kontanter. Men nää Godzilla som satt och körde bussen gav sig aldrig så jag fick kliva av bussen tillslut.
Så dagens ord igår var: Shitmotherfuckerfuckshit.

Men jag lyckades få skjuts upp så jag kunde träffa Ida, Åsa, Shkurta & Laki tillslut.. och tydligen var de inte bara jag som hade problem med bussen. Men de får bli en annan gång när jag skriver ett klagoinlägg om västtrafik, för tro mig.. de kommer hända.
I alla fall, när jag mötte upp gänget så bestämde vi oss för att dra och käka på O'learys där vi fick dom godaste hamburgarna jag käkat på länge. Tyvärr så blev de inte så långvarigt utan folk skulle dra vidare till andra fester och jag drog hem.. men kul var de att se dom. Vi planerade in en utgång nästa vecka också och jag hoppas de blir av, men jag får fundera hur jag ska ta mig dit och hem redan nu kanske så de inte blir förhinder med Västtrafik.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHA GODZILLA xD

Syns nästa fredag , party party! ;D

2009-09-19 @ 15:41:00
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0