GODKÄNT!

Sådär då va man äntligen hemma, inte fick man så mycket gjort men vi kom igång lite.. ska sätta mig och fortsätta plugga lite själv hade jag tänkt. Fast vi började dagen med att gå till receptionen för att kolla om tentan hade kommit in, jag trodde inte att den hade gjort de men när killen bakom disken sa att han hade dom framför sig så fick jag en rejäl klump i magen. På mitt provpapper stog bara antal poäng så jag fick snabbt bläddra till sidan där gränsen för godkänt stog - efter snabb uträkning (haha) så upptäckte jag att jag fick GODKÄNT! Jag trodde lite halvt på att jag skulle klara mig men man vågar faktiskt inte säga för mycket, men nu känns de i alla fall skönt att man kan lägga den flummkursen åt sidan helt och koncentrera sig på den kursen vi har nu hehe.

Detta gjorde att jag kunde gå och käka sushi med Hanna på lunchen utan att få dåligt samvete för ekonomin, man måste ju fira på något sätt haha. Nej nu ska jag ta en dusch, kanske en powernap och så blir det lite plugg..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0