Me Like!

Fasen va skönt det känns, har gjort klart arbetet inför de första seminariet i anatomi kursen  - vilket innebär att jag är ledig imorgon, och med tanke på hur slö jag varit på morgonen dom senaste dagarna så är de kanske de jag behöver haha. Fick även ett ryck och städade mitt rum när jag kom hem, vet inte vart jag fått all energi ifrån men mer sånt tack! Ikväll blir inget annat än krypa ner i sängen med en chipspåse (shhh) och så senaste nr. av Café som jag fick i brevlådan igår.
Welcome to the good life haha!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Vampira

Kim my vampire frieeend:) Laddar du inför 10 juni när true blood börjar igen eller?!!

2010-04-21 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0