Strange Thursday

Idag har de som vanligt varit VFU, men den här gången avslutas inte dagen på Strandgatan.. inte heller på Lipz, en ovanlig och konstig Torsdag med andra ord haha. Kvällen kommer istället spenderas i sängen framför någon film och med avokader (säger man så?). Lika bra när man är såhär förkyld, har väl blivit lite bättre och halsen gör inte alls ont längre - kan de bero på alla halstabletter jag knarka igår tro? Men jag snörvlar fortfarande som fan! När jag ändå klagar får jag passa på att säga att min rygg har blivit pain in the ass, fattar inte - jag är 19 år, inte 91! Men jag tror de beror på min säng som är något hård, har inte problem med att sova på sånt men de har tydligen ryggen och jag får väl lyssna på den.. så till helgen blir de en tripp och kolla på säng, behöver ändå en riktig säng till min framtida lägenhet.

Nej nu blir det duschen
Sen film - UPP!


En snabb hälsning till H, A & L som dragit till Idre:
Ha riktigt j**** roligt nu, passa på att festa åt mig med!
Så styr jag upp de här i Trollhättan! ;)
(förväntar mig att dom läser min blogg även när dom är och reser hahaha)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: H

klart att jag gör! dricker vin åt dig! men sparade vår flaska hemma ;) puss puss!

2010-04-15 @ 18:53:37
Postat av: SVAR

Hanna: De gör du rätt i haha puss! :)

2010-04-15 @ 20:13:16
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0