Utgång på Ingång!

Igår var det utgång som gällde..
Började med förfest hemma hos Jesper, där vi träffade både nytt folk och folk jag inte umgåtts med på riktigt länge, så de va riktigt najs. Sen tog vi taxi in till staden, drog först ner till Backstage för att checka läget, men där stannade vi inte särskilt länge utan vi rörde oss snabbt till Lipz som planerat. Väl där upptäckte vi att de inte bara vi som hade Lipz på schemat, halva Trollhättan såg visst ut att vara på partyhumör så de va bara att ställa sig i den låååånga kön haha. Jag vet inte om jag har dålig tidskänsla eller om de va alkoholen men jag tyckte de gick hyfsat fort att komma in medans jag hörde att vi hade stått i kön i mer än en timme, jag vet inte riktigt om jag vill veta svaret på de heller nu när jag tänker efter haha.

Men väl där inne så träffade vi en del folk, tjöta, drack och självklart dansade.. höll även på att hamna i bråk, en kille kom bara fram till mig och fråga om vi skulle slåss - drog på mig min "är-du-helt-jävla-tom-bakom-pannbenet-blick" och gick vidare, fattar inte hur folk tänker ibland.
När klockan började röra sig mot halv 2 så drog vi till Sibylla, vilket än en gång halva Trollhättan också hade på schemat. Så de va bara köa och efter 15 minuters väntan på våra hamburgare, ett antal nyp på arslet och två pet bakom örat (allt detta av folk jag inte känner hahaha) så fick vi våran mat. Jag & Linda prioriterade maten före bussen och missade den såklart så vi tog Taxi hem - billigt och bra haha!

Men TACK ska ALLA ha för igår, riktigt roligt hade jag - ni har verkligen dragit fram partyprissen ur mig, för jag är sugen på utgång snart igen haha.

Fler bilder från gårdagen läggs upp snart..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Bushanna

Vilken SUPERHÄRLIG bild! fst det ser lite malplacerat ut med polina i bakgrunden xD

2010-04-02 @ 17:49:00
Postat av: SVAR

Hanna: Jaa visst är den härlig :D, hahaha ja de ser lite roligt ut xD

2010-04-03 @ 10:16:56
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Annelie!

åh va söta vi är kim :D

2010-04-03 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0