Going On

Jag är trött, nej fel.. jag är riktigt j*vla trött!
Har haft VFU (Praktik) idag, skönt att få vara blåklädd och komma bort från skolan hehe. Började klockan 08:00 och vad med om lite allt möjligt, va med inne på labbet, BVC (Barnavårdcentralen) och gjorde hembesök. Är helt slut, lyckades somna i soffan när jag skulle börja plugga. Men nu har jag i alla fall lyckats ta mig en lång dusch och fått i mig mat, inte vilken mat som helst heller utan Medister (Dansk korv - inga misstolkningar tack haha).. och som den dansk jag är så älskar jag det haha! Nu ligger jag i min säng och har bestämt mig för att inte öppna några skolböcker ikväll, de är som potatismos i huvudet och jag kommer inte kunna lära mig något ändå.

Vill köpa mig chips och feta mig i sängen framför en film, helst Paranormal Activity - men en skräckfilm själv? Where is the fun part in that? Ähh jag tror nog jag kollar på den animerade filmen UPP som brushan fixat till mig hehe. Som kompensation för mitt blahablaha-inlägg idag så lägger jag upp en låt som är en ny favorit - så skön.
Gnarls Barkley - Going On

 

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag älskar Upp. Gubben är så bitter och ungen är så fet hur kan man inte tycka om den filmen? hahahaha

2010-04-13 @ 23:33:59
URL: http://windfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0