Nu avrundar vi!

Vilket avslut på den här veckan, Strandgatan såklart med Hanna - SKRÄLL!
Va gött hungrig så det blev Nachotallrik för min del haha, mötte så sjukt mycket härligt folk som man kände. Jesper, Mikaela, Pernilla, Julia bla. men det härligaste va att få träffa Shilpa igen. Vilken glädje - kunde inte sluta kramas, och så älskar jag hennes kommentar om mig: Du har biffat till dig. (Som musik i öronen för mig inför beach 2010 hahaha).

Imorgon börjar verkligheten igen, seminarieplugg med dom härliga basgruppsmedlemarna.. mycket roligare än att sitta hemma själv och plugga på de. 09:15 börjar de, så jag får nog avrunda kvällen nu.


Yum yum yum!
God natt!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Hanna

kärlek på strandgatan <3

2010-04-18 @ 23:43:37
Postat av: SVAR

Hanna: Alltid! <3

2010-04-19 @ 01:16:31
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0