Back on Track

Igår va det jobb minsann, därför de inte va särskilt mycket aktivitet på bloggen haha!

Har varit ledig idag och har spenderat dagen med en fika tillsammans med Becka, Anna & Nina - SKRÄLL!!! På Strandgatan - SKRÄLL!!! Hahaha. Vilket väder de har varit idag, även om de inte varit någon sol ute utan mulet så har de ändå varit sjukt varmt, så de blev uteservering med kaffe och megagigantiska kanelbullar som såg ut som inbakade pizzor i storlek! Men blev tvungen att vara svikaren den här gången och dra lite tidigare därifrån för jag skulle åka med mina päron och beställa min nya säng, nu är det gjort - på Onsdag ska den stå i mitt rum.. min rygg kan knappt bärga sig haha.

Fick nyss SMS från min "personlige tränare" Linda där hon sa att vi skulle ut och springa klockan 19:00! Inget och käfta emot eftersom jag vet att jag behöver springa, har varit en fet helg fylld med pizza, tacos, chips & cola haha.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det verkar som han lämnar nycklarna redan då men man vet aldrig men vi hoppas :D Hade varit gött för då är jag ledig helgen för en gångsskull.

Snart är det din tur Kim :D bra att du börjat köpa säng och grejjer så slipper du allt sånt sen :)

2010-04-26 @ 23:16:34
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0