Dagens ord: Smoothie!

Efter jag och Linda nästan gått 10.000 steg så bestämde vi oss för att gå hem till mig, hon har ju aldrig varit hos mig och så va vi båda sugna på Smoothie, så först fick vi bege oss till Konsum för att handla lite. Vi plocka ihop oss: vaniljyoghurt, björnbär, jordgubbar och banan.. fyfan va god den blev. Sen råkade vi köra mixern på högvarv så de började lukta bränt, trodde inte de va sant när jag lyfte på själva bägaren och såg att de kom rök från mixermotorn hahaha! Snabbt framme och blåste tills de sluta, men jag vågar nog inte använda den på ett tag.. blir de inte brand på Strandgatan så blir de i Kims kök.. underbart!

Här kommer lite schletna bilder på oss, men vad förväntar man sig när man gått i riktigt svenskt väder (pissregn)!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0