Happy Valborg!

Drog till skolan idag även om de inte var obligatoriskt med bearbetningslektionen, men fasen va jag har lärt mig mycket. Det som va som ett stort frågetecken blev till ett antal ljus ovanför huvudet haha.. känns skönt att de börjar klarna nu och jag funderar på att ta tag i tenta plugget redan nu eftersom de är såpass mycket. Slutade 11:45 idag, jäkligt soft tid och jag drog ner till stan för att kolla på kläder, fick med mig en tröja hem från Jack&Jones.
Mötte även ingen mindre än Laki också, har inte sett henne på månader så vi bestämde oss för att ta en Sushi-lunch och börja tjöta om allt möjligt.. mest om hur det gått för alla i klassen, de har snart gått ett år sen vi skiljdes åt och alla har verkligen växt upp. Folk har flyttat hemifrån och börjat jobba/plugga, vissa har bytt ny vänskapskrets och flyttat till nya städer. Det har gått så fort men det verkar som nästan alla har hittat rätt i sina liv och det är kul att se..

Nej nu ska det packas mina damer och herrar, den här helgen spenderas inte i Trollywood utan vi beger oss till Lindas stuga vid havet, strax utanför Uddevalla. Håller tummarna på fint väder och om inget annat så har jag med mig 3 liter vin och härligt sällskap - Happy Valborg hahaha!

En snabb Grattis-hälsning till Ida & Sebbe också som idag får nycklarna till sin egna lägenhet, shit så jävla avundsjuk är jag med tanke på att jag fortfarande sitter och ugglar i mitt pojkrum haha. Väntar på en inbjudan så jag får se lägenheten - SNART haha! ;)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0