LillLördag

En heldag med snack om nervsystemet fick mitt nervsystem att koka över haha, nej jag vet så roligt va de inte. Men intressant va det faktiskt, fram till sista halvtimmen då de mest bara kändes som tjöt. Men däremot va föreläsningen efter väldigt bra, eller föreläsning och föreläsning. De va mer som ett informationsmöte, om att studera utomlands.. gissa om jag blev intresserad haha, bästa hade ju varit USA - Philadelphia, men de kostar och sen va de försäkringsregler som hindrade oss från att utföra praktiska saker, även om de hade varit coolt att vara där på praktik hade jag nog inte velat stå där med händerna bakom ryggen och kolla på. Men kanske Norge åtminstonne, få lite kontakter och sen kanske man kan sticka dit och jobba när man är klar.. ja ni märker ju, tankarna går haha.

Efter de informationsmötet så drog jag direkt hem där jag möttes av 2 trevliga överraskningar i brevlådan, den ena va deklarationspapprena och jag fick tillbaka en hel del i skatt, kunde inte kommit lägligare. Den andra trevliga överraskningen va filmen Paranormal Activity, fast jag vet inte riktigt om jag vågar kolla på den ensam. Skräckfilm ska man ju kolla på om man är 2 eller fler haha..
Nej nu är det meningen att jag ska sätta mig och sammanställa lite kladdpapper från föreläsningarna så jag kan få lite struktur i böckerna - men frågan är om jag kan vara så duktig. Känner mig bara lat just nu, vill käka godis och slå på en film istället.. låter lite roligare haha!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Kan inte vi se paranormal activity jag blundade så mycket sist jag såg den så det känns som jag missade en del haha. söndag?

2010-04-08 @ 03:19:44
Postat av: SVAR

Becka: Hahaha ja de kan vi väl, men jag måste råplugga på Söndag också...

2010-04-08 @ 12:27:58
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: becka

meen trååk:P vilken tid?

2010-04-08 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0