Come to papa!

Nu är en av dom hetaste lägenheterna i Brooklyn till salu, ja till och med den hetaste i hela New York skulle jag nog kunna säga. Lägenheten ligger högst upp i klocktornet på en av byggnaderna som ligger intill Brooklyn bridge. Utgångspriset ligger på 25 miljoner dollar eller drygt 182 miljoner svenska kronor, så självklart är det inte vem som helst som kan slåss om den här lägenheten, flera kända namn som Jay-Z och Ralph Lauren sägs vara väldigt intresserade av den här lägenheten och det förstår jag. Lägenheten är ju svincool och utsikten över hela Manhattan + Brooklyn bridge är ju ovärderlig.. nästan.

Här har ni lite bilder som ni kan frossa i och drömma er bort om the good life








Bilderna kommer ifrån: www.nytimes.com

Peace out!

Kommentarer
Postat av: becka

Vi slår ihop våra besparingar och så tar vi den. Manhattan here we come!

2010-02-07 @ 14:49:29
Postat av: Kim

Svar: Haha ja självklart Becka, jag menar landstinget är ju verkligen generösa med lönerna så vi är snart uppe i den summan hahaha ;D

2010-02-07 @ 22:15:27
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: becka

Haha nee landstinget lär väl inte hjälpa oss haha!

Men tror du inte Jay z eller raulph lauren är sugen på två room mates då? Jag tror vi skulle ha väldigt trevligt tillsammans!

2010-02-07 @ 22:49:19
Postat av: Kim

Svar: Hahahahahahahaha Du, Jag, Jay-Z och Ralph Lauren.. intressant kombination! xD

2010-02-07 @ 23:00:56
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

jaa den ja men jag står också i kö men jag får nog den före Ralph Lauren dock vet jag inte om jag är större än Jay- Z ... hmm :S

2010-02-08 @ 16:47:42
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0