Thank god it's Friday!

Började dagen med en fika på Espresso House med Lollo, vi möttes nämligen på bussen och jag upptäckte att jag började 10:15 och hon 10:00 så vi bestämde oss för att fika efter att hon hade fixat några ärenden. Det blev en varm choklad och lite snack - härligt. Sen så drog jag till skolan och gick på den första föreläsningen som handlade om hur patienter hade upplevt sin situation efter hjärtinfarkt, sjukt intressant när hon förklarade i början vad som händer med en patient som får hjärtinfarkt.. kan säga att jag längtar genast till Anatomi & Fysiologi kursen som börjar längre fram på våren hehe. Sen hade vi lunch och så var det dags för den sista föreläsningen för den här veckan.. de va en fortsättning på Etikföreläsningen från igår. Skolan känns äntligen rolig att gå till.. skönt, upptäckte också att det redan gått 4 veckor (galet fort).

Ikväll blir en riktig go kväll, ska kolla på Inglourious Basterds och käka jordnötsringar haha..
Resten av helgen blir work work, så man får ju passa på och njuuta av den lilla ledigheten man får.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: becka

fattar inte hur du orkar jobba en hel helg efter att ha gått i skolan?? Kim aka Superman

2010-02-13 @ 09:11:55
Postat av: Kim

Hahaha jag har bara dollartecknen i ögonen.. CAACHIING!

2010-02-13 @ 12:02:48
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0