Avatar 3D

Sådär då va man hemma från skolan, hade två föreläsningar.. den första va biblioteket som snackade om hur man sökte i deras databas, lagomt kul. Den andra handlade om kommunikation - nu kommer säkert dom som läser detta (speciellt dom som gick omvårdnadsprogramet med mig och relaterar kommikationsämnet med det feta och plågsamma temat vi hade i gymnasiet) tänka: NEEJ INTE KOMMUNIKATION!!!
Så tänkte jag i alla fall när jag såg det på schemat, men tro det eller ej de va faktiskt riktigt intressant och roligt..

Men nu lägger vi skolan åt sidan och går till veckans höjdpunkt haha, ska nämligen åka till Göteborg ikväll med Becka och Ida. Vi ska först ut och käka middag och sen gå på bio, ska gå på Avatar 3D och det ska faktiskt bli skitkul. Känner att jag nästan är ensam i världen om att inte ha sett Avatar för alla snackar om den och många tycker ju den är sjukt bra, läste att folk till och med hade tyckt den varit så bra att dom blev deprimerade över att dom själva inte levde som i filmen. Men riktigt sååå bra hoppas jag att den INTE är haha!



17:30 hämtar dom mig och jag måste hinna duscha och göra mig iordning..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0