F as in Friday, and Fatass!

Nu är det Fredagsmyyys!!!
Den meningen är man ju sjukt trött på, man hör och läser den överallt hela tiden.. men man kan ändå inte låta bli att säga de själv haha. Idag hade jag i alla fall mitt första Seminarie, lite nervös va jag med tanke på att ordet Seminarie låter så jäkla pampigt, men de va ju ingenting och va orolig över.. vi har en riktigt bra klass så de kommer nog inte bli särskilt svårt att diskutera där men jag va tvungen att känna av lite idag + att ämnet va skittråkigt idag också, vårdvetenskap.

Men men.. nog om skolan för nu är det äntligen helg, käkade Kina mat förut.. blev sådär äckligt mätt så mina planer på att städa rummet och träna får jag skjuta fram tills imorgon som vanligt haha.. (fast imorgon lovar jag att jag ska göra de), och så fortsätter jag nog feta mig ikväll med chips, dipp och öl.. ska kolla på Taking Lives som börjar 23:30SVT1, tills dess får jag väl kolla på Solsidan som går på TV4 och glassa runt på nätet..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tell me vad är ett seminarium jag går ju inte på högskola :D

2010-02-06 @ 12:45:24
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej nu förstår jag varför du var så nervös :D

2010-02-06 @ 14:36:51
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0