It's Saturday!

Jag höll mitt ord.. rummet är städat och klart (har till och med vattnat blommorna), jaa ni läste rätt!!
Även fast dom såg ut att vara vid livets slutskede så gjorde jag en insats och klippte bort de som redan va dött (ungefär 80% av hela växten) och satte den i vatten, gott folk vi håller tummarna nu. Som ni förstår så är alltså blommor INTE rätt inflyttningsgåva för mig om man säger så, sålänge den inte är gjord av plast vill säga haha!
Sen tränade jag också, riktigt rejält.. känns i hela kroppen men de är bara gött haha, och som belöning för det så ska jag käka morsans kladdkaka som hon nyss bakat om en stund, men först blir det lite käk hehe.. och så ska jag självklart kolla på Melodifestivalen. Fast frågan är om de där med melodifestivalen va en del av belöningen? Tjuvlyssnade nämligen på låtarna som spelas ikväll och jag kan inte säga så mycket mer än.. vilket jävla märkligt startfält..


Fast sålänge jag har kladdkakan så är jag nöjd haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det får bli vårt nya paradise hotel haha! Jag har sett alla som går att se fram tills det nya avsnittet på söndag och det blir bara smaskigare för varje avsnitt :D Jaa telefonen sån ska inskaffas när vi flytta hahah

2010-02-06 @ 23:34:04
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: becka

NEJ inga plastväxter! Jag kan se till så dina växter överlever haha!

2010-02-07 @ 14:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0