Trötter..

Jäklar vad trött jag är, sov knappt 4 timmar inatt.. fattar inte riktigt varför med tanke på att jag inte sov bort hela dagen igår (råkade dock snooza i 1½ timme haha) och så tränade jag ganska mycket. Men men..  det gjorde väl inget att jag va trött för det va ingen större kraftansträngning på skolan idag, vi hade bara information om VFU.. vilka som skulle vara vart, vad man ska tänka på osv. För dom som inte vet vad VFU är så står det för Verksamhetsförlagd Utbildning och är precis som APU:n på gymnasiet. Jag hamnade på vårdcentralen i Sjuntorp, vilket jag är tacksam för, kan jag till och med gå till jobbet.. det va längesen man kunde det haha. Sen hade vi en föreläsning om omvårdnadsprocessen och sen slutade vi.. åkte till Överby för att kolla efter en skjorta men jag hittade den inte till min plånboks stora glädje haha. Har föressten en hel och riktig skolvecka.. där jag börjar 9:15 eller 10:15 och går till 16:00, 15:00 varje dag, får vi se hur det går.. men jag har ju bara föreläsningar så som sagt.. ingen kraftansträngning.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt vara duktig och träna men jag är inte riktigt i rätt tillstånd, ska väl ta en dusch i alla fall.. och bara slappa framför TV:n. Funderar på om jag i alla fall ska ta och gå till konsum och hämta ut ett paket från H&M som innehåller den här:


Perfekt på våren hehe..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Carolina

WHO'S BACK? CAROLINA, CAROLINA! Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med! Annars blir det en massa underbara bilder och jidder med humor som vanligt! ♥ ♥ ♥

2010-02-10 @ 12:54:01
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0