Yesterday in pictures



Haha gårdagen i Göteborg va riktigt rolig, började med bilresa dit och eftersom vi inte hade träffats på ett tag allihopa så va det rätt mycket snack vi va tvungna att ta igen. Sen när vi väl kom fram så käkade vi grillade panini tills det började dra ihop sig för filmen, så köpte vi popcorn och satte oss på plats och HOLY SHIT vilken lyx det är jämfört med Trollhättan. Trots att vi satt på ena kanten i biografen så va de ingen risk att man fick en stel nacke på köpet, sen att man också hade en mugghållare va ju ett stort plus, så man slapp lägga den iskalla colan mellan bena medans man ska ta av sig jackan t ex. och löpa risk att bli steriliserad haha.

Sen började filmen och jag ber om ursäkt att jag beter mig som alla andra bloggar nu men.. FAN VA BRA DEN FILMEN VA! Kan se den om och om och om igen.. och att de va i 3D gjorde ju inte saken sämre, biointresset ökade rätt snabbt hos alla 3 och snart blir det ytterliggare ett biobesök då den otecknade Alice i Underlandet kommer med Johnny Depp i huvudrollen. Vi pratade även på att någon gång gå på VIP bio, om det blir på just Alice i Underlandet vet jag inte men vi får se.. att gå på den "vanliga" bion i Göteborg va ju tillräckligt med lyx för en Trollhättebo haha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad bra idee Kim! Vi tar VIP biljetter till Alice i underlandet filmen :D

2010-02-11 @ 20:55:57
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0