Im busy!

Den här dagen går lite för fort och jag känner mig skitstressad (men har ändå tid för att skriva ett blogginlägg haha). Har kommit från jobbet nu men jag känner mig ändå inte sådär supertrött, vilket är positivt med tanke på att jag inte har tid att sova. Måste göra iordning mig, mitt rum och Sangria (som jag prata om tidigare) innan halv 7 då L&L kommer hit och förferrar, sen ska vi dra vidare på fest.. tyvärr så ska jag inte dricka så mycket då jag tackade ja till jobb imorgon och börjar klockan 06:45, och de är ju inte så porrigt och komma bakfull till jobbet om man säger så haha. Men jag har redan blivit pigg på att komma till jobbet ändå, för jag hörde att Becka skulle jobba imorgon också vilket jag verkligen hoppas.. kan bli en riktigt rolig dag på jobbet imorgon med andra ord, trots att de förstörde festplanerna idag.
Olé för de haha!

Fast jag kommer inte vara en partypooper och dra hem skit tidigt, kör taktiskt och förbereder frukost och mat till jobbet redan nu, så kan jag sova liiiite längre imorgon bitti vilket innebär att jag kan stanna längre på festen hahaha.

Nää nu får jag skynda mig!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0