Vetenskapsteori för nyb.. Zzzz..

Sådär, nyduschad..
Vilket innebär nya krafter efter att ha jobbat igår och idag med 4 timmars sömn imellan, för här finns ingen tid att återhämta sig genom sömn, ikväll efter jag kollat lite på TV:n så ska jag sätta mig och läsa igenom en bok som heter Vetenskapsteori för nybörjare, bara namnet säger ju hur porrig min kväll kommer bli.. Zzzz Zzzz...

Update: Min känsla för hur porrigt de skulle bli stämde.. på bara 35 sidor har bland annat orden: Paradox, Dogmatism, Relativism, Positivismen, Hermeneutik, Induktion, Deduktion, Reliabilitet, Validitet, intersubjuktiv testbarhet dykt upp och det finns ännu mer. Men nu stänger jag boken för idag och kastar mig in den obegripliga världen imorgon istället haha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0