10/6

Hemma igen, kom nyss från jobbet, skönt att få jobba lite igen efter att de varit rätt torrt på den fronten. Började inte förens 14.00 och va i stan redan 11:00, så jag mötte upp Åsa så hon fick tillbaka sin kamera hon hade glömt i min ficka från i Söndags. Vi bestämde oss för att promenera längs med kanalen och gick vid Kopparklinten, svårt att tro att Trollhättan har en sån sida egentligen haha men kul att se, får bli fler gånger definitivt. Efter promenaden som fick svettlökarna att gå på högvarv (hahaha) så drog vi till Mejeriet och käkade lite.

Vi prata bland annat om festivaler och fan va sugen jag är på att dra på festival, Peace & Love och Hultsfred ska ju båda få in grymt många bra artister.. men tyvärr va biljetterna redan slut till Peace & Love och så jobbar jag på Hultsfredsdatumen.. typiskt! Men jag tänker gå all in för nästa sommar, så dom som är intresserade får gärna hojta till för de är klart man ska dra dit med ett stort gäng haha!

Nej nu blir det sängen, ny dag imorgon!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0