Rewind!

Nu är det väl officiellt sommarlov över hela Trollhättan, nu har dom mindre kidzen slutat skolan haha. Brorsan gick ur 9:an idag, han är klar med grundskolan nu och ska gå in i gymnasieskolans korridorer. Man kan inte göra något annat än att konstatera att tiden går fort, de va ju inte alls så jäkla längesen man själv va i hans skor och tog emot sina betyg. Nu har man även hunnit ta studenten och dom flesta i min vänskapskrets har även hunnit göra de nu.. läskigt men ändå skönt, hellre är jag runt 20 års åldern än 15 hehe. Men jag vill att vi börjar sakta ner lite för går de i den här takten så kommer jag väl snart börjar skriva blogginlägg som har rubriken: "nu har brorsan tagit studenten", "nu har man gift sig", "nu har alla barn" hahaha. Så från och med den 17:e Oktober iår (min 20årsdag) så växlar vi ner och tar det nice and slooow!

Nu ska jag göra mig iordning för att sen dra ner till staden och träffa Becka, vi ska hämta ut Paolo biljetterna för imorgon och ta en fika. Sen ska jag möta Ida J. och vi ska käka och gå på bio.. en lugn men ändå en händelserik Fredag med andra ord, det gillas!
Ändrade planer: Bion skjuts fram till Söndag istället så nu sitter jag här utan någon plan på kvällen, blir en tråkfredag med andra ord.. kanske ska ta och nörda lite Xbox eller kolla på en film!


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0