Work, Movie and Lasagne

Känner mig som katten Gustaf när jag slickar mig runt munnen efter att ha tryckt i mig massor med Lasagne hahaha. Har inte varit så jäkla duktig på att städa rummet som jag hade hoppats på.. jag bara skjuter fram hela tiden, gör det mer och mer till ett heltidsprojekt haha men imorgon så. Fick ett härligt samtal från jobbet idag också där dom frågade om jag kunde jobba några turer innan mitt vikariat börjar, kändes grymt skönt att äntligen få tacka ja till lite jobb (nu på Torsdag och hela nästa helg) då de inte blev så mycket jobb under kaosmånaden Maj.
Ikväll blir det bio med Becka och efter det blir det Strandgatan...
Kom på lite saker jag måste göra innan bussen går..


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0