Art

Dålig uppdatering, förlåt! Folk börjar till och med kommentera att jag ska uppdatera och det efter 2 dagar nu.. min skara med fans verkar växa haha! Men igår hände det inte något speciellt, jag hade en latdag efter att jag jobbat hela helgen så de hade inte blivit mycket till blogginlägg haha, fick även samtal igår och tackade ja till ytterliggare jobb den här helgen som kommer. Mycket jobb, mycket pengar, vilket i sin tur leder till att jag kanske kan införskaffa mig en egen lägenhet lite tidigare än planerat - hoppas.
Idag har de inte hänt särskilt mycket heller, det har bara blivit massa plugg.. 09:00 - 18:30, något segt men nu är vi klara.. så det blir bara att träna ikväll och imorgon är de redovisning!

Men nu ska ni få se något coolt, någon på Högskolan hade alldeles för mycket fritid idag (eller igår) och målade den här bilden på en whiteboardtavla i ett av grupprummen som låg brevid vårat. Jag är så sjukt imponerad och kunde inte låta bli att ta bild på den och dela med mig här på bloggen. Ja och med dessa bilder så kan ni väl göra kopplingen till min rubrik - Art! För det är precis vad de är, riktig cool konst haha!



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

JAAAAAAAAAAAA! Jag kan inte ens fatta det själv för fanns det verkligen ingen som hade bättre ekonomi än oss eller vadå !?!? HAHAHAH TACK :D

2010-03-10 @ 00:41:39
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Nina

taack kim :D haha!

2010-03-10 @ 09:37:44
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0