Dagen i bilder.

Ja det blev inte Mejeriet, utan det blev Strandgatan istället - men jag klagar inte haha! Skulle egentligen tagit tjugo över 6 bussen hem men det blev ändrade planer då Annelies pojkvän kunde köra oss hem, då drog vi ut på tiden och istället så gick vi hem till Hanna och tryckte i oss två Ben & Jerry's glassar. Inget skönare sätt att varva ner efter dessa intensiva dagar som varit.


Ska lägga mig tidigt ikväll tror jag, behöver verkligen sova ut.
Imorgon börjar jag inte förens 13:15.. skööööönt!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bushanna

hahahaha! älskar taxi-gungstolsbilden!!!

2010-03-10 @ 22:11:26
Postat av: SVAR!

BusHanna: Hahahaha de är en klassiker! Vi snor den imorgon! ;)

2010-03-11 @ 00:00:59
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0