Im a sucker for love!

Haha trött är bara förnamnet..
Igår natt så satt jag vid datorn och chatta med roligt folk eftersom jag skulle börja jobba 14:00 dagen efter, jag hade all tid i världen till att sova med andra ord.. trodde jag. Kollade igenom min kalender innan jag gick och la mig för att försäkra mig om att jag verkligen började 14:00 och mina ögon blev stora som tallrikar och chocken var gigantisk när jag såg att jag egentligen började 06:45! Så jag fick gladeligen ställa klockan på 05:00 och sova 2 timmar i natt.. men jobbet gick fort och jag var aldrig trött, kan bero på alla muggar med kaffe som jag hinkade i mig - skakade faktiskt när jag kom hem pga all koffein, gaaaaalet haha!
Sen kom jag hem och då blev det pizza & dusch, och med sån mat i magen kan man inte bli annat än trött.. så det blir en powernap på någon timme och sen blir det lite plugg, har en hel del tung litteratur att pilla mig igenom.
Fast innan pluggandet blir det Melodifestivalen.. ett favoritbidrag är med ikväll (när jag tänker efter är de den enda som jag verkligen gillar) och det är ingen mindre än Pauline - Sucker for love, den är så skön haha!



Men först.. Zzzz

Peace out!

Kommentarer
Postat av: becka

Vi får ringa och rösta på Pauline! Walhgren ska INTE vidare!!!!

2010-03-06 @ 19:23:35
Postat av: Kim

Svar Becka: Mission failed hahaha

2010-03-07 @ 01:38:39
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: becka

JA! Dom kan ta sig i brasan

2010-03-07 @ 07:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0