Mr. NO Life

Ja ni ser ju själva, klockan är 02:00 och jag har gett upp pluggandet för dagen/natten. Det är TENTA-vecka med STORT T och jag har nog aldrig pluggat såhär intensivt för ett prov någonsin, men de är mycket information, mycket blaj och man vet inte riktigt om de som man tror är nyttig information kommer vara till nytta. Men de blir till att vara som en jävla tvättsvamp och suga in ALL information och behålla de kvar tills Fredag då man kommer ordbajsa som aldrig förr - härligt!

Men på Fredag släpper det, och då blir de inget mer tentasnack på bloggen, JAG LOVAR!

God natt!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

KIM jag är beroende av true blood!! Du vet hur jag gillar allt som är skumt som man inte riktigt fattar. Säsong två var det sjukaste jag någonsit sett med massa coco crazy grejer. Jag vill ha meeeeer! Men det släpps inget nytt förrens tionde juni.. Bugger bugger bugger.

2010-03-24 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0