The boy with the blue pants!

Överby blev ju lyckat, gick runt i Siba huset och jag fick med mig lite saker (precis som jag misstänkte), köpte mig ett par blåa brallor från H&M haha.. jäkligt coola och jag ska lätt använda dom imorgon när det är Lipz på schemat! Så hittade jag och Becka även ett par nördbrillor på H&M, vi hade väl köpt dom men det fanns bara ett par och då va de inte lika roligt och köpa dom - så vi håller utkik efter nördglasögon i framtiden haha. Sist köpte jag även dom där converse liknande skorna från dinsko som jag pratade om tidigare.
Sen körde vi skrällen och käkade på Espresso House - men det blev nog lite för mycket med tanke på hur sega vi och trötta vi blev haha. Lyckades nästan somna på bussen och de hade ju suttit fint om jag följt med den enda ut till Upphärad, speciellt med tanke på hur smidig jag var imorse (föregående inlägg).



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kim kommer va coolast på lipz imorn i sina coola brallor ;)

2010-03-03 @ 23:05:28
Postat av: Ida

fan va snygg färg :D våååår!

2010-03-04 @ 16:30:53
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0