Utgång på Ingång!

Jädrar, nu är jag redo för utgång i alla fall.
Stressigt värre på slutet haha..
Hade skola i början på dagen där vi startade upp de sjätte seminariet och de känns skönt att vi har lite mer tid på oss - då kanske man till och med hinner lära sig någonting. Sen när jag kom hem var det bara att göra sig iordning och nu ska jag vidare till stan. Första stoppet blir hos Hanna där vi ska planera en eventuell Stockholms resa (håller fasen tummarna på att de blir av), och så ska jag säga hej då till dom innan dom drar iväg på sin sutdentkryssning som varar hela helgen (lyx). Sen drar jag mig vidare till Becka där jag ska på förfest innan vi drar till slutdestinationen: Lipz!
Nu är det äntligen helg för min del, även fast jag har lite jobb på Lördag & Söndag!




Nu kommer Linda och hämtar upp mig.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0