Söndag!

Vilken jobbhelg, alltid skönt när allt flyter på bra och man får komplimanger för att man gör ett bra jobb (skryter som vanligt, jag vet haha). Nu väntar jag på maten - min mage skriker och mitt humör sjunker, sen ska jag ge mig på och läsa 4 vetenskapliga artiklar.. mindre kul! Men det ska nog inte allt bli för sent, ska se till och mysa & kolla på film ikväll också - det lutar åt Sherlock Holmes filmen med Robert Downey Jr. & Jude Law!

Update 19:50:
Ingen film själv här inte, det blir bio med Hanna & Linda istället, de fick jag reda på nyss. Det blir ingen mindre än
Alice i Underlandet - den animerade med Johnny Depp! Så nu blir det till att göra sig iordning, Linda hämtar mig om en liten stund. Dom vetenskapliga artiklarna får vänta.. fan vad jag älskar såna här spontana saker ibland!




Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spontana saker is the shit! även fast man e sjuk :)

2010-03-14 @ 23:45:43
Postat av: Bushanna

haha, skulle just skriva det din chipsspillerska xD

2010-03-15 @ 09:21:24
Postat av: SVAR

":" (misstänker att de är du Linda haha): Jaa mer spontana saker åt folket haha!



Bushanna: Haha chipsen flödar i Lindas väska! xD



KRYA PÅ ER BÅDA!

2010-03-15 @ 19:44:42
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0