Fatass-day

Nu har man borstat tänderna, tagit ur linserna, krypit ner i sängen och har laptopen i knät. Känns riktigt skönt efter en fullspäckad dag.

Började dagen med att försova mig (som vanligt), hade 20 minuter på mig tills bussen skulle gå. Naturligtvis blev de inte mycket till mat vilket va rätt typiskt eftersom de va en seminariumdag. Men jag lyckades få i mig lite mat och tog med mig en cola ifall blodsockret skulle sjunka ner till knäna - de hade ju varit käckt om man hade svimmat mitt under redovisningen haha.
Men i alla fall så klarade vi av seminariumet utan svimningar och kritik vilket jag aldrig trodde vi skulle göra , men även om de gick bra så va de ändå ett enda långt blaha, ska jag vara ärlig hängde jag inte ens med på vad mina gruppmedlemmar snackade om haha. De va ju tur att de va en sån flummig stämning i klassen då, räckte med att läraren nös och hela klassen bröt ihop av skratt. Hoppas innerligt att att vi har samma klass inför nästa kurs, för de är nu den börjar kännas trygg.

Efter skolan så träffade jag Becka & Ida och käkade på Espresso House, mycket trevligt då det händer alldeles för få gånger, på gymnasietiden va vi där nästan en gång i veckan haha. Men sen så skulle Ida iväg och jag skulle följa med Becka hem till henne i mupphärad där vi bokade hotell inför stockholmsresan. Fick även lite käk där och de finns nästan inget härligare än att käka hos familjen Massey - man känner sig så välkommen och man vill nästan själv ha 5 syskon till vid sitt egna köksbord haha. Sen fick jag dra därifrån och bege mig upp till stan än en gång och möta upp Linda & Hanna för ytterliggare en fika.. fast den här gången på Strandgatan där vi stannade fram tills 21:30 tiden, efter det var det hemgång.

Igår vägde jag mig och upptäckte att jag ÄNTLIGEN börjat gå upp i vikt efter att ha legat på samma vikt under en låång tid, men nu när jag läser igenom detta inlägg så börjar jag inse att de är självklart att jag går upp i vikt. Min livssituation ser helt annorlunda ut nu, jag fikar och trycker i mig mer mat än någonsin - but I like it haha!

Nu ska jag sova ut!


Bjuder på denna bilden.. dagen i all ära hahahaha!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha schysst bild..



God natt!

2010-03-19 @ 00:12:25
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0