What a Coldplay day...

Plugg plugg plugg och åter plugg, sista seminariet är på Torsdag så visst lägger man ner all energi på detta arbetet. Läser en vetenskaplig artikel på engelska och som om inte de vore nog så ska jag granska den också. Inte alls roligt att sitta inomhus när det varit så jäkla skönt väder ute, men men.. om jag pluggar hårt idag och imorgon kanske jag kan få lite ledigt på Onsdag - hoppas hoppas. Men min räddning i detta pluggträsk har ändå varit Coldplay, har bokstavligt talat knarkat Coldplay-låtar idag och innan jag lägger mig ikväll/natt så ska jag göra mig en låtlista på mobilen som jag kan ha när jag sitter på bussen!

Thank god for this music hahaha!

Nu blir det en dusch, sen åter till pluggandet... *suck*

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa för länge sen :( ta en fika i veckan ? :)

2010-03-15 @ 22:20:06
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0