Hello Summer!

Sommaren är här, eller ja inte långt ifrån i alla fall!
Tyvärr spenderades en större del inne i en sal på skolan där det va föreläsning för hela slanten, tråkigt som fasen även om de är nödvändigt. Efter skolan så mötte jag upp Hanna och vi käkade på Ritz nya café som öppnad, laxsallad... mmh så gott haha! Käkade även glass ute i solen.. sen skiljdes vi åt och jag gick till bussen. Men det blev inte så mycket bussåkande då jag fick ett samtal från Becka som ville att jag skulle skita i bussen och dra till Strandgatan med henne, självklart säger man inte nej till det med tanke på vädret.

Så det blev chill på Strandis där vi även mötte Jackie & Mikaela, snacka lite Sjuntorpsminnen och många skratt blev de, nästa gång blir det en heldag där med öl och mer snack hehe. Var tvungen att ta 19:30 bussen hem då nästa buss inte skulle gå förens nu, ikväll blir det fortsatt chill och True Blood, längtar verkligen tills nästa säsong.. men hörde tyvärr att dom inte ska börja sända den förens i början på nästa år, men som man säger: den som väntar på något gott...


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Vampira!

NÄSTA ÅR VA FAN??!! Jag har ju hört 13 Juni och jag tycker att det är lång tid, hur ska jag klara mig tills nästa ÅR???

2010-05-20 @ 01:01:11
Postat av: Vampira!

Jahaaa du menade sverige i USA börjar det sändas den 13, inte för att jag kommer ladda ner det. Jag sysslar inte med sånt!

2010-05-20 @ 01:09:29
Postat av: SVAR

Vampira - Jag älskar ditt nickname alla True blood, Vampira.. de är så fantasilöst och samtidigt rätt avslöjande hahaha! Jaa det börjar i Sverige nästa år, men i USA vet jag inte, dom ska ju inte börja spela in säsong 3 förens nu i sommar?

2010-05-20 @ 11:13:10
URL: http://kimiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0