I hate this day!

Folk frågar sig: Hur många norrmän krävs det att skruva en glödlampa..
Jag frågar mig: Hur många undersköterskor/sjuksköterskor krävs det för att svara i telefon?

Det märks att det är söndag, det märks att man inte ska gilla den här dagen...
Har försökt få tag på min praktikplats angående vilken tid och dag jag ska börja, allt jag vet är min handledares namn och vart jag ska va.. men det räcker ju inte så jättelångt när ingen svarar i telefon eller läser mejlen. Så nu har jag lämnat ett meddelande på telefon och hoppas någon vänlig själ försöker få tag i mig. Annars får jag försöka få tag på dom imorgon efter introduktionen...
Upptäckte även nyss att mina hörlurar bara vill funka på ena sidan.. mina dyra, fina hörlurar, great!
Nu tänker jag krypa ner i sängen, kolla på film och vänta tills det blir Måndag!

Försöker intala mig dom orden min kompis brukade säga:
- Det löser sig ..sen fortsatte han iof. meningen med att säga.. som gubben sa när han sket i badkaret!
Haha!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0