VFU - Here I come!

Vilken skön dag, kaoset från gårdagen löste sig.. precis som gubben sa haha!
Hade introduktionsmöte i kommunhuset där vi fick lite information inför praktiken och sen åkte vi till praktikplatsen där jag fick träffa handledaren och se mig runt om, och jag får en riktigt bra känsla över den här praktiken! Sen efter det så åkte jag in till stan för att möta Ida.O, blev lunch på Mejeriet. Sen kom även Becka och helt plötsligt taggade vi inför resan, det kommer allt närmare.. men resfeber har jag inte fått, än!

Sen mötte vi Anna och det resulterade i en fika på Espresso House, SKRÄLL!! haha.
Nu blir det chillidill, imorgon börjar praktiken.. waaah va kul!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0