What a day..

Vilken perfekt dag, började med skolan där den nya basgruppen träffades för att göra klart de första arbetet. Är tacksam för den grupp jag hamnat i, vi arbeta på grymt bra och hade några youtube-pauser vilket resulterade i en hel del skratt. Skönt med folk som har mycket humor haha!
Efter skolan som slutade tidigare än vad jag trodde så mötte jag Becka på stan, hon skulle hämta ut ett litet paket på 5,4 kilo! Vi insåg innan vi hämta paketet att detta kunde bli ett rejält äventyr och få hem den till henne och när vi skulle hämta den så blev vi hänvisade till... deras LAGER! (Bad sign.. BAD BAD SIGN!) och där mötte vi personalen med en låda som va ja... stor. Men när vi väl lyfte så va de ju inga problem, bara att lådan va förjävla fyrkantig så man fick inget bra grepp.. men envisa som vi är så lyckades vi få hem den efter sisådär 4 pauser och ett antal blickar haha.

Väl hos Becka så blev det fika (surprise, surprise) utomhus, härligt att man fortfarande kan sitta ute trots att årstiden kallas för höst. Sen kollade vi på säsongsavslutningen av True Blood men hann inte se hela avsnittet då min buss gick, så fortsättning följer imorgon. Lyckades även missa bussen.. ni känner mig vid de här laget så jag ger inga mer kommentarer om det. Tog mig ändå hem tillslut haha. Nu blir det MTV VMA 2010.. rena julafton för musikälskare som mig!


Utomhusfika hos Becka-boo haha! :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Sjukt!

Inkompetenta jävlar... arrghhh att de inte kan fixa EN REPRIS rätt?!

2010-09-13 @ 23:12:18
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0