..och vinnare är..

Jag fick ett mejl idag från någon som förklarade att jag hade vunnit en tävling. Det tog ett tag för mig att komma på att jag faktiskt deltog i en tävling på nätet.. en tävling om en mobil. Det va i samband med melodifestivalen dom hade en mindre tävling om den nya LG mobilen. Jag svarade på några frågor och hade min motivering som bland annat innehöll att jag va en fattig student och att min mobil jag har nu inte funkar som den ska efter en viss kaffeincident! 

Men nu är jag en vinnare, eller ja.. jag tror det i alla fall, väntar med att skrika ut det på facebook och såna saker innan jag får den i handen! Men när jag läste det kunde jag inte låta bli att skratta nervöst och bli halvt överlycklig, jag menar.. jag brukar ju inte vinna saker och ting! Självklart ville jag berätta detta för Becka som naturligtvis skulle misstolka det jag säger och göra så att sanningen blir så mycket tråkigare.
Jag "Ja just det, jag har vunnit en mobil Becka!!"
Becka "VAAA? EN BIL!?!?!?!
Jag "Nej en MObil!"
Becka "jahaa..."
Becka blev ju glad för min riktiga vinst, men eftersom att de totala glädjeruset hade tillägnats till min bil (som jag inte riktigt förstår varför jag skulle varit med och tävlat om med tanke på att jag inte ens äger ett körkort) så va det nog en liiiten besvikelse att det va en mobil.. det är förståeligt!

För övrigt så har dagen innehållt fler överraskningar, t.ex. överraskade Ida mig med att hon kommit hem från norge och stannar här genom att parkera utanför sushirestaurangen där jag satt och åt. Det resulterade i ett glädjefnatt och att jag rev ner halva sushirestaurangen. Hade även en fin fin kväll med musicquiz på butlers med härligt folk.
En bra dag där jag tycks vara vinnaren för en gångs skull!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0