Snowman strikes Trollywood!

Tog helg redan idag, no school for me! Bäst att passa på medens man faktiskt kan, tror inte arbetsgivaren går med på sånt i framtiden om jag ska vara helt ärlig haha! Tog en rejäl sovmorgon och tog de bara allmänt lugnt, sen drog jag in trots snöstormen (som Becka även beskrev som "bli slagen av en snöman") till the city! Ni kan ju säkert gissa vad som hände där... FIKA! Men idag va de helt andra roller inblandade, Hanna och Ellen som jag inte träffat på väldigt länge joina mig, Becka och Åsa! Sen gjorde vi ett besök på systemet för att köpa några flarror vin till morgondagen och sen hem till Ellen för att se hennes lägenhet som va riktigt fin! Sen blev det hemgång och nu sitter jag här, borde verkligen ta och plugga lite om kroppens immunförsvar... inte världens roligaste fredagsnöje men de måste göras!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0