Tjernobyl Sushi!

Hemkommen efter en sjukt rolig kväll. 
Träffade Ida och åt sushi, tog även en sväng förbi bokrean och handlade faktiskt böcker (ibland förvånar jag mig själv). Mötte upp Adam och Erika också som hade planerat med Ida att göra hemmagjord sushi. Så jag hakade på och drog senare hem till Ida för att göra detta, det blev en annorlunda version av "halv 8 hos mig".. vi kallar den för "23:30 hos mig där alla lagar EN svår maträtt!".
Det slutade med att på menyn stod:
Tjernobyl-Sushi
Sveriges kladdigaste kladdkaka

Hur det smaka lämnar jag till fantasin, men kan avslöja att de va en smakresa jag sent kommer glömma. Men trots detta så hade jag en riktigt rolig kväll, är glad att norrbaggen hittat hem så vi seriöst får fira henne denna helg! Kommer bli riktigt roligt, tack för ikväll!



Förstår ni varför jag kallar dem för Tjernobyl-Sushi?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker faktist det såg riktigt gott ut fast jag inte gillar sushi =)

2011-02-24 @ 11:46:13
URL: http://idaemiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0