Giraffen Gasellen och Grisen!

Pluggiplugglugg har varit i fokus, bakterierna is killin' me!
Igår va de seminarie och efter det mötte jag upp Åsa för att käka sushi, lyckades även bryta mitt personliga rekord i hålla-sig-ifrån-shoppandet genom att handla en tshirt och en långärmad tröja. Men man får passa på när de är rea, priset gick ner från 500 till 249, we like!
Sen mötte vi upp Ida och så blev det ett stopp på systemet innan vi gick vidare till Becka för vinkväll, och vilken kväll det blev.. skrattmusklerna va på hårdträning minst sagt. Allt från Idas tolkning med giraffen, gasellen och grisen till Beckas pizzabeställning va helt underbart, "det baller ur" som man brukar säga och det gjorde det, minst sagt! Kollade även på Paranormal Activity 2, inte lika bra som första filmen men jag gillar den ändå, gillar deras koppling till första filmen.. men ska inte säga för mycket haha. Vill bara tacka er (Ida, Åsa och Becka) för igår, hade som sagt riktigt roligt.
Nästa gång ska kameran med!
Drog hemåt vid 00 tiden och när jag väl va hemma och i sängen så gick något larm igång, trodde först de va brandlarmet och eftersom jag sett Paranormal Activity så blev man ju extra paranoid och skräckslagen! Gick ut ur rummet och upptäckte att de inte va brandlarmet utan de va ett annat larm vi har där nere som drog igång.. ingen aning om varför den gjorde de men jag stängde av den och de va inget mer med de. Blev bara halvt döv på köpet! 

Ikväll blir det 25 års middag för att fira kusinen, kommer bli minst sagt naajs!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK själv det var jätte roligt :D borde spela in våra samtal någongång hahahah

2011-02-05 @ 22:16:45
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den kvällen har en egen avdelning i The Museum of Legendary Nights!!!!!

2011-02-06 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0