Coldplay | Göteborg

Sovmorgon, ledig morgon, ledig dag!
Börjat lära mig äta havregrynsgröt frivilligt.. det sägs ju vara förbannat nyttigt och det är ju rätt billigt att göra det så inför mitt framtida studentliv (om jag någon gång får en såkallad lägenhet) så borde jag börja träna på att leva med det redan nu haha. Men morgonen va inte mindre lyxig för att jag käkade havregrynsgröt.. ensam hemma, bra musik och goda nyheter på telefonen gjorde den här morgonen lite lagomt perfekt. Becka ringde nämligen förut och berättade att Coldplay kommer till Göteborg i sommar, GALET! Vi har alltid sagt att vi ska gå på dom när dom kommer till sverige och nu verkar det vara dags haha. Dem kommer spela på Göteborgsfestivalen: Where The Action is. Biljetterna släpps den 7 Februari och gissa vilka som kommer slåss om dom biljetterna!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag är fortfarande över molnen för det här hahaha !

Tänk dig varm sommar, lättklädd och att skrikandes sjunga med i varenda låt !!!

2011-01-31 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0