Ordbajseri & Stjärtbakterier!

Varför lyckas jag alltid vakna 15 minuter innan bussen går så jag inte får en riktig morgon? Tre dagar i rad, det är precis som att jag i mitt undermedvetna har någon sorts stress-fetish. Men jag hann med bussen och missade inte dagens föreläsning, skönt. Föreläsningen handlade om bakterier i ändan, så det va ju såklart bäddat för att det skulle spåra ut lite halvt, vilket det naturligtvis gjorde haha. Efter skolan lyckades jag såklart klanta till det med min stora trut, skulle ta en dator tillsammans med en klasskamrat och så låg det en bords-duks liknande sak bredvid datorn. Så jag kläckte ju såklart kommentaren "är det en sjal eller en duk eller?" Precis då vänder sig tjejen som satt bakom oss och säger "den är min". Fint Kim, riktigt begåvat haha!
Det fick avsluta den flummdagen i skolan och jag mötte upp Becka för en sushilunch. Sedan åkte jag hemåt och jag vet inte vad som hände men nu är jag helt slut, känns som jag har gröt i hela huvudet. Kanske lite för mycket stjärtbakterier som det har ordbajsats om idag, behöver mat och sömn. Försöker med tidig sänggång. Imorgon ska vi träna på hur man sätter en kateter på dockor (bäst att påpeka att de är dockor vi övar på ifall någon skulle få för sig att vi övar på varann, det finns ju trotsallt människor till allt). Bäst att man är fitforfight och utvilad då, så man inte sätter katetern i fel hål haha!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0