Ny skolvecka!

Föreläsning om immunologi och bakteriologi stog på schemat idag. Låter kanske inte som världens roligaste men det är faktiskt intressant och trots att jag inte hängde med i allt så blev de ändå ingen hänga gubbe, vilket är ett sorts framsteg i sig haha. Efter skolan blev det en fika på E-House med Ida, Åsa och Becka (SKRÄLL)! Sen jag kom hem har huvudet inte riktigt hängt med, meningen va att jag skulle läsa lite på det vi prata om idag men jag lägger mig nog hellre i sängen tillsammans med senaste nr. av Café. Som också påminner mig om att prenumerationen måste förnyas. Varför kommer alla utgifter när man får som mest i inkomst? Bad karma?

Nej roliga tankar, nu blir det jag och Plura!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0