Knepigt och konstigt!

Konstigaste tentan och tentaplugget i mitt liv. Inatt låg jag med kaffekoma, kunde inte få in någonting från böckerna, kunde inte fatta, ville inte fatta och orkade inte fatta. Men va ju tvungen eftersom jag va vaken och pigg pga. världens största mugg kaffe. Men tillslut gav jag upp och försökte sova, med ögon stora som tefat stirra jag i taket och vred och vände på mig.. lyckades somna vid något tillfälle eftersom jag vet att jag drömde. Sen var jag vaken igen med tefatsögonen stirrandes i taket. Sov max 2 timmar tror jag. Med noll motivation och en inställning till tentan som kan beskrivas som "Hej omtenta", satte jag mig ner på bänken och tog emot tentan. Det märkliga är att jag såg frågorna tänkte jag: men detta kan ju jag! Så jag svarade på ALLA frågor! Det känns så jävla bra även om vi måste ha 70% rätt för att bli godkända, jag menar jag kände mig rätt säker på mina svar så nu håller vi tummar och tår.
Sen styrde vi mot systemet, bland dom första ut från tentan och bland dom första in på systemet - sann studentanda!

Nu blir det mat, mys och en tv serie som heter The Big C!
Klockan är 11:36 och det är HELG!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0